DEALMAKERS LANCEERT MYDEALMAKERS, UW PERSOONLIJKE DEAL TRACKER


MyDealmakers

Dealmakers zet een belangrijke nieuwe stap in haar dienstverlening. Met MyDealmakers kan u vanaf vandaag uw overnameproces real-time opvolgen.

“Dit is een grote toegevoegde waarde in het M&A-traject”, zegt managing partner Philippe Craninx. “We brengen alle informatie samen in één centraal punt waardoor onze klant telkens op de hoogte blijft van de actuele stand van zaken.”

Het kunnen consulteren van de juiste informatie op elk moment is een voortdurende uitdaging doorheen het M&A-traject. Met een gemiddelde doorlooptijd van één jaar krijgt elke betrokken partij in die periode een hevige regenwolk aan informatie over zich heen. Structuur en overzicht bewaren vormt een constante uitdaging… Hoever zijn we in het proces? Wat weet ik over deze geïnteresseerde partij? Welke informatie deelde ik met wie? En welke voorstellen heb ik ondertussen ontvangen?

“MyDealmakers ondersteunt het overnameproces in al zijn facetten”

Centrale databank

Om een antwoord te bieden op al deze vragen lanceert Dealmakers een gloednieuwe, eigen applicatie: MyDealmakers. Het fungeert als centrale databank en laat toe om telkens op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in het overnameproces. Daarnaast beschikt het over alle basisinformatie van het M&A-traject en stimuleert het een constante informatie-uitwisseling tussen alle betrokken partijen. “Vanuit onze in-house kennis en met de steun van Moore hebben we een applicatie gecreëerd die het overnameproces in al zijn facetten ondersteunt”, vertelt Philippe Craninx.

“Alle informatie is eenvoudig terug te vinden in de applicatie”

“Het direct kunnen delen van alle data doorheen het M&A-traject is een enorme meerwaarde”, gaat Craninx verder. “De applicatie laat toe dat alle partijen snel en laagdrempelig kunnen communiceren met elkaar. In de analysefase is er een hoge mate aan informatieoverdracht met de klant. MyDealmakers zorgt ervoor dat alles gestructureerd blijft en dat we het overzicht niet verliezen. De waardebepaling, long list, … kan hij/zij hier eenvoudig in terug vinden, en dat telkens met de laatste geüpdatete versie van de informatie. Men kan ook perfect zien welke partijen interesse tonen, of net niet, en wie bijkomende vragen stelt of eventueel overgaat tot een bod. Alle transactiedocumenten zijn beschikbaar en ook een deel van de onderhandelingen zijn raadpleegbaar, dit alles tot en met de laatste fase van het overnameproces. Deze data is eenvoudig terug te vinden in de applicatie als één gecentraliseerde hub.”

“De persoonlijke begeleiding blijft, de applicatie is een belangrijk instrument ten dienste van de klant”

Relevante informatie en perspectief

De voordelen van deze app zijn legio. De hoogtechnologische aanpak is een verderzetting van de sterke dienstverlening en procesmatige aanpak van Dealmakers. “We blijven de klant weliswaar heel persoonlijk begeleiden. Dit is een belangrijk instrument ten dienste van hen. Het laat ons toe een bijkomende, positieve laag op onze dienstverlening te leggen en faciliteert hen voor een vlekkeloos overnameproces. De klant vindt alles wat relevant is in het proces terug op één plaats en is zeker van de laatste versie van de feiten te raadplegen. Men zal tegelijk ook altijd de juiste versie kunnen linken aan de juiste tegenpartij. Je maakt geen fouten en behoudt het perspectief. De klant weet meteen hoe succesvol zijn stappen in het overnameproces zijn.”

De applicatie MyDealmakers is GDPR-compliant en volledig in de cloud. “We staan aan de vooravond van een nog meer optimale service naar onze klanten en natuurlijk blijven we verder investeren in technologische assets en bekijken we voortdurend hoe we nog verder kunnen ontwikkelen.”

Vraag nu een vrijblijvende demo aan voor MyDealmakers.