MOORE BUSINESS TALKS: SUCCESVOL ONDERNEMEN IN TIJDEN VAN CRISIS


Moore Business Talks

Exclusief live web-event op 20 oktober.

Voor ondernemers zijn tijden van crisis vaak een moment van reset, van omschakelen, optimaliseren of kansen zien. Dat kan gaan over het verkopen van hun bedrijf maar ook over omschakelen naar nieuwe producten of duurzame transformaties zoals het inzetten op digitalisering. De MOORE Business Talks, een exclusief web-event, brengt in een live uitzending inspirerende ondernemers samen in de studio waar ze samen met host Francesca Vanthielen en de Moore experten praten over de positieve impact van Corona op hun onderneming. Blokkeer alvast dit moment in uw agenda!

DE GASTSPREKERS & HUN VERHAAL

Hendrik Dierendonck - CEO Dierendonck

Hendrik Dierendonck, van de gelijknamige West-Vlaamse slagerij, heeft zijn webshop nieuw leven in geblazen: het bedrijf ging van 4 naar 400 klanten per dag in no time.

Hilde Cloostermans - Chair Woman Cloostermans

Hilde Cloostermans, van het familiebedrijf Cloostermans, gespecialiseerd in de ontwikkeling en bouw van hoogtechnologische machines, zag zich door de pandemie genoodzaakt snel te schakelen. En daar kwamen dan weer nieuwe mogelijkheden uit.

Pieter De Witte - CEO De Verfwebshop

Pieter De Witte, van Schilderwerken De Witte, bouwde een bestaande webshop om tot ‘deverfwebshop.be’ en deze investeringen loonden, de onlineverkoop steeg stelselmatig.

Inschrijven kunt u via deze link