Terug naar overzicht

Met de app MyDealmakers zit u altijd in de cockpit

Bedrijfsovername
Onze experts

Dankzij de pas gelanceerde app MyDealmakers kan u uw overnameproces real-time opvolgen. “We brengen alle informatie samen in één centraal punt waardoor onze klant telkens op de hoogte blijft van de actuele stand van zaken”, vat managing partner Philippe Craninx de toegevoegde waarde kernachtig samen.

Waarom een app?

Het kunnen consulteren van de juiste informatie op elk moment is een voortdurende uitdaging doorheen het M&A-traject. Met een gemiddelde doorlooptijd van één jaar krijgt elke betrokken partij een vloedgolf aan informatie over zich heen. Structuur en overzicht bewaren vormt een constante uitdaging … Hoever zijn we in het proces? Wat weet ik over deze geïnteresseerde partij? Welke informatie deelde ik met wie? En welke voorstellen heb ik ondertussen ontvangen?

Wat is het?

U kan de app vergelijken met een centrale databank die u toelaat om telkens op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in het overnameproces. Daarnaast beschikt het over alle basisinformatie van het M&A-traject en stimuleert het een constante informatie-uitwisseling tussen alle betrokken partijen.

Hoe werkt het?

Alle partijen kunnen snel en laagdrempelig communiceren met elkaar. In de analysefase is er een hoge mate aan informatieoverdracht met de klant. MyDealmakers zorgt ervoor dat alles gestructureerd blijft en dat niemand het overzicht verliest. De waardebepaling, long list … kan u hier eenvoudig in terug vinden, en dat telkens met de laatste geüpdatete versie van de informatie. U kan ook perfect zien welke partijen interesse tonen, of net niet, en wie bijkomende vragen stelt of eventueel overgaat tot een bod. Alle transactiedocumenten zijn beschikbaar en ook een deel van de onderhandelingen zijn raadpleegbaar, tot en met de laatste fase van het overnameproces.

Wat zijn de voordelen?

De hoogtechnologische aanpak is een logische volgende stap in de sterke dienstverlening en procesmatige aanpak van Dealmakers. We blijven de klant natuurlijk ook heel persoonlijk begeleiden. Dit is een belangrijk instrument dat ons daarbij helpt. Het laat ons toe een bijkomende laag op onze dienstverlening te leggen en draagt bij tot een vlekkeloos overnameproces. De klant vindt alles wat relevant is in het proces terug op één plaats en is er zeker van de laatste versie van de feiten te raadplegen. Zo maakt hij geen fouten en behoudt het perspectief. De klant weet meteen ook hoe succesvol zijn stappen in het overnameproces zijn.

En uw privacy?

De applicatie MyDealmakers is GDPR-compliant en volledig in de cloud.

Philippe  Craninx: “We staan aan de vooravond van een nog meer optimale service naar onze klanten en natuurlijk blijven we verder investeren in technologie en bekijken we voortdurend hoe we nog verder kunnen ontwikkelen.”